Vissza a főoldalra

Felhasználónév:
Jelszó:

Általános Iskola fényképgalériája
Diákhét - Horgászverseny 2011.
Az Általános Iskola Horgászversenye a diákhéten 2011. májusában a Ligeti Tavon.
A Művészeti Iskola kirándulása Nyíregyházára 2010. május 12-én.
A Művészeti Iskola kirándulása Nyíregyházára 2010. május 12-én A kiránduláson 50 tanulónk vett részt. Először látogatást tettünk a Sóstói Falumúzeumban, ahol megtekintettük a régi iskolát, a lakóházakat és parasztportákat, különböző mesterségek műhelyeit és megkóstoltuk a kemencében sütött kenyeret. Ezt követően az állatkertbe mentünk, ahol megnéztük a Zöldpiramist, láttuk a pingvinek etetését, és megnéztük a fóka showt. Sok szép élménnyel gazdagodva tértünk haza. A kirándulást támogatta a - Lehetőséget a Tehetségnek Alapítvány - és a szüleink. Köszönjük.
Vizsgabál 2011. Köröstarcsa (02.)
A Köröstarcsa Község Önkormányzata Arany Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 2011. április 22-én rendezte meg, a több mint 40 éve hagyományos társastánc tanfolyamának vizsgabálját. (Fotó: Fülöp Sándor)
Vizsgabál 2011. (01.)
A Köröstarcsa Község Önkormányzata Arany Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 2011. április 22-én rendezte meg, a több mint 40 éve hagyományos társastánc tanfolyamának vizsgabálját. (Fotó: Lakatos Mónika) A képek 1024 pixeles méretben, egybecsomagolva megtalálhatók a Letölthető anyagok mappában.
Helloween
Témahét az Általános Iskolában (3)
Kompetencia Alapú Oktatás bevezetése TÁMOP-3.1.4-08/2-2009-0108 Témahét: Advent 2009. december 14-19. Részt vesznek az 5. osztályosok. A programban résztvevő pedagógusok: Kopányiné Soós Ilona szakmai vezető, Budainé Boruzs Erzsébet, Pallagi Sándorné, Kissné Bodó Marianna. Pályázatba bevont pedagógusok:Végh Judit, Szabóné Uhrmann Zsuzsanna, Halmosi József ötödik osztályban tanító pedagógusok.
Vizsgabál 2009.
Diákhét 2013.
Vizsgabál 2011. Köröstarcsa (03.)
A nyolcadikosok bolondballagása 2012.
Témahét az Általános Iskolában 2009. novemberében (2)
Témahét az Általános Iskolában 2009. novemberében
Tánciskolai Vizsgabál 2010. (Fotó: Fülöp Sándor)
Köröstarcsa Község Önkormányzata Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 2010. április 9-én ismét megrendezte, a több mint 40 éve hagyományos társastánc tanfolyamának vizsgabálját.
A nyolcadikosok ballagása 2012.
Nálunk 2014. - Arany Gusztáv sírjánál
Ballagás 2014. június 14.
Időutazás a divat történetében
A művészeti iskola diákjai beöltöztek a kiállítás ruháiba
Témahét 2011. október
. .
Környezetünk védelme
Iskolánkban harmadik éve tartunk témahetet. Ezen a héten minden tevékenység egy téma köré szervezõdik. A felsõ tagozatban ez a környezetünk védelme. Ebben a programban a mindenkori 6. osztály vesz részt. Most szeptember 26-30.ig tartott. A tanítási órákon ilyen témákkal foglalkoztak. Az osztályfõnöki órán a gyerekek beszélgettek szûkebb és tágabb környezetükrõl, arról, hogy mit tehetnek a környezetük védelméért. Megbeszélték a Témahét programját és megalakították a csoportokat. Ének órán megnézték Michael Jackson: Föld dala címû videoklipjét, majd fogalmazást készítettek róla. A Technika órán megismerkedtek a papír újrahasznosításának módjával. Maguk is készítettek ilyet, majd az újra hasznosított papírból környezetvédelemmel kapcsolatos plakátot készítettek. Rajz órán feliratokat, plakátokat, logókat készítettek csoportmunkában. Fizika órán az égéshez kapcsolódó témákkal foglalkoztak. Így az égés következményei: savas esõk, városi szmog, üvegházhatás, a gépjármûvek okozta légszennyezés, a dohányzás hatása az emberi környezetre. Ez volt a téma a Biológia órán is. Megismerkedtek új, korszerû technikákkal: Nap, víz szél energiájának a hasznosításával.
Informatika órán a gyerekek információt gyûjtöttek az Internetrõl a szelektív hulladékgyûjtésrõl, az erdõtüzek következményeirõl, levegõ víz és talajszennyezésrõl. Földrajz órán a Körös-Maros Nemzeti Parkról szereztek információkat. Matematika órán. a papírgyûjtéssel kapcsolatos feladatokat oldottak meg. Magyarórán nyelvi jeleket gyûjtöttek a környezetbõl.: pl. Dohányozni tilos, a kutyát a buszra felvinni tilos. Szövégrtés feladatuk témája: Kevesebb szemetet!
A Témahét programja csatlakozott az egész iskolát érintõ papírgyûjtéshez. Ez nemcsak azért fontos, hogy környezetünket tisztábbá tegyük, hanem azért is, mert a gyerekek a gyakorlatban is megmutathatták, hogy maguk is képesek tenni ezért. A papírért kapott pénzen a napközi, a tanulószoba és a fejlesztõ foglalkozások számára vásárolunk játékokat.