AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
Építési beruházás |
X |
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki A hirdetmény kézhezvételének dátuma Azonosító kód |
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
Hivatalos név: Köröstarcsa Község Önkormányzata |
||||
Postai cím: Kossuth tér 7. |
||||
Város/Község: Köröstarcsa |
Postai irányítószám: 5622 |
Ország: HU |
||
Kapcsolattartási pont(ok): Címzett: Nosza József polgármester |
Telefon: 66/480-211 |
|||
E-mail: korostarcsa@alfold.net |
Fax: 66/480-222 |
|||
Internetcím(ek) (adott esetben) Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.korostarcsa.hu |
||||
További információk a következő címen szerezhetők be: |
||||
Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal X Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet |
||||
A dokumentáció a következő címen szerezhető be: |
||||
X Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet |
||||
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani: |
||||
X Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet |
||||
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
Regionális/helyi szintű X |
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
X Egyéb (nevezze meg): önkormányzati feladatok |
|
I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen nem X |
II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1) Meghatározás
II.1.1) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés Szociális Alapszolgáltatási Központ felújítása |
|||||
II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye |
|||||
a) Építési beruházás X |
|||||
Kivitelezés |
X |
||||
A teljesítés helye 5622 Köröstarcsa Kossuth tér 2. NUTS-kód HU332 |
|||||
II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul Közbeszerzés megvalósítása X |
|||||
II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya Épületfelújítás |
|||||
II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV) |
|||||
Fő szójegyzék | |||||
Fő tárgy |
45262690-4 |
||||
További tárgy(ak) |
45262700-8 45310000-3 45331100-7 45421100-5 |
||||
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen nem X |
|||||
II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen nem X |
|||||
II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték (valamennyi részt, és opciót beleértve) 356,43 m2 hasznos alapterületű épület felújítása, akadálymentesítése a dokumentációban foglaltak szerint (nyílászárók cseréje, elektromos hálózat felújítása, fűtéshálózat korszerűsítése, vizesblokk átalakítása) |
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
befejezés 2009/12/15 (év/hó/nap) |
III. szakasz: jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben) Késedelmi kötbér amelyre vonatkozó ajánlattevői vállalásokat az ajánlatkérő rész-szempontként értékel, valamint jóteljesítési biztosíték, amelyet a Kbt. 53. § (6) a) pontjában felsorolt valamely módon kell teljesíteni. |
III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre Az elvégzett munkák finanszírozása az Új Magyarország Fejlesztési Terv Dél-alföldi Operatív Program támogatási rendszeréből „Szociális alapszolgáltatások, gyermekjóléti alapellátások és közösségi terek infrastrukturális fejlesztése" című DAOP-2008-4.1.3/A pályázati úton elnyert forrásból (EU-s és hazai költségvetési) és az önkormányzat saját pénzeszközeiből történik. 2009.11.10. napját követően, legalább 60 %-os készültség igazolása alapján 1 db, legfeljebb 50 %-os mértékű rész-számla és 1 db végszámla nyújtható be, az útmutatóban meghatározottak szerint. A számlák kifizetése a teljesítéstől számított 60 napon belül történik meg a Kbt. 305. §. (1) bekezdésében meghatározottak alapján. |
III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben) Az Ajánlatkérő közös gazdasági társaság létrehozását nem kéri. Több ajánlattevő közös ajánlatát csak egyetemleges felelősség vállalás és teljes körű közös képviselői meghatalmazása esetén fogadja el. Ha több ajánlattevő közösen tesz ajánlatot, a szerződés teljesítésére való alkalmassá minősítéshez az ajánlattevők - a 66. § (1) bekezdés a) és b) pontjai szerinti alkalmassági követelmények kivételével - együttesen is megfelelhetnek az előírt alkalmassági követelményeknek. |
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen nem X |
III.2) Részvételi feltételek
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is |
||
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlatkérő kizárja az olyan ajánlattevőt, akivel, illetve akinek a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójával vagy a részére erőforrást biztosító szervezettel szemben a Kbt. 62. §-ban foglalt kizáró okok fennállnak. |
||
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság |
||
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az ajánlattevőnek (közös Ajánlattétel esetén minden tagnak) és a teljesítésben a közbeszerzés értékének 10 %-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóinak a pénzügyi és gazdasági alkalmasság igazolására az alábbi dokumentumokat kell becsatolnia: A 2008-as üzleti évre vonatkozó, számviteli jogszabályok szerinti beszámoló {Kbt. 66. § (1) b) pont}, egyéni vállalkozó esetében cégszerű nyilatkozat arról, hogy a 2008. évi tevékenységének eredménye milyen volt {Kbt. 66. §. (1) bekezdés d) pont}. |
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): - bármelyiküknek a 2008. évben az adózás előtti eredménye negatív, vagy nyilatkozata szerint a 2008. évi tevékenysége veszteséges volt, vagyis az Szja tv. szerinti vállalkozói jövedelemmel nem rendelkezett. |
|
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság |
||
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: Az ajánlattevőnek (közös Ajánlattétel esetén minden tagnak) és a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozójának a szerződés teljesítéséhez szükséges műszaki illetőleg szakmai alkalmassága igazolására az alábbi dokumentumokat kell becsatolnia: - Az előző három év (2006-2008) legjelentősebb vonatkozó építési illetve épületfelújítási beruházásainak ismertetése egy referencialistában összefoglalva {Kbt. 67. § (2) a) pontja} és a Kbt. 68. § (2) bekezdése szerinti módon igazolva. |
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): - együttesen nem rendelkeznek a vizsgált időszakban összesen legalább 20 M Ft nettó összértékű épületépítési vagy épület-felújítási referenciával. |
|
III.2.4) Fenntartott szerződések |
||
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen nem X A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen nem X |
||
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1) Az eljárás típusa
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti |
||
Tárgyalás nélküli |
X |
IV. 2) Bírálati szempontok
IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg) |
||
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint X Az alábbiakban megadott részszempontok szerint X (a részszempontokat súlyozással kell megadni) |
||
Részszempont 1. Nettó ajánlati ár 2. Késedelmi kötbér nagysága 3. Garanciális időtartam hossza |
Súlyszám 75 10 15 |
|
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen nem X |
IV.3) Adminisztratív információk
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen nem X |
IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben) |
A dokumentáció beszerzésének határideje Dátum: 2009/08/24 (év/hó/nap ) Időpont: 09.30 óra |
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen X nem Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): nettó 50.000,- Pénznem: HUF A fizetés feltételei és módja: A dokumentáció árát, amely 50.000 HUF + ÁFA, az ajánlatkérőnek az OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11733003-15345314 számú számlájára kell átutalni. |
IV.3.4) Az ajánlattételi határidő Dátum: 2009/08/24 (év/hó/nap) Időpont: 09.30 óra |
IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók |
HU X |
IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén) napokban: 90 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva) |
IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei Dátum: 2009/08/24 (év/hó/nap) Időpont: 09.30 óra Helyszín : 5622 Köröstarcsa, Kossuth tér 7. I/11. iroda Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek: A Kbt. 80. §. (2) bekezdése szerint. |
V. szakasz: kiegészítő információk
V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen nem X |
V.2) a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos? igen X nem Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot: Szociális alapszolgáltatások, gyermekjóléti alapellátások és közösségi terek infrastrukturális fejlesztése" című DAOP-2008-4.1.3/A |
V.3) További információk (adott esetben) V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja: 2009/09/02. 10.00 óra V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja: 2009/09/18. V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben) igen X nem V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben) A dokumentáció árát bizonyító banki bizonylat igazolását követően a dokumentáció átvehető, az ajánlatkérő címén, hétköznapokon 900 órától 1400 óráig (telefonon történő egyeztetéssel), illetve a határidő leteltének napján 0930 óráig. A dokumentáció a Kbt. 54. § (4) bekezdése alapján is megszerezhető, a befizetési banki bizonylat csatolása mellett. A dokumentáció ellenértékének befizetéséről számla kerül kiállításra. A dokumentáció rendelkezésre bocsátása: nyomtatott formában. Az útmutató kérésre elektronikus úton is megküldésre kerül. V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa: Az értékelés során adható pontszám: 1-10-ig terjed, amely minden rész-szempont esetén azonos. A pontszámok a IV.2.1. pontban megjelölt súlyszámmal lesznek figyelembe véve az értékelés során. V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot: A ponthatárok közötti pontszám megállapítása a Közbeszerzések Tanácsa 2/2004. számú módosított ajánlásának figyelembevételével történik. Az 1. rész-szempont esetén a ba) pont szerinti fordított arányosításra, a 2. rész-szempont esetében a bb) pont szerinti egyenes arányosításra, a 3. rész-szempont esetében a 2. pont szerinti sorbarendezésre kerül sor. V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e? igen X nem V.7) Egyéb információk:
16) A Kbt. 55. § (3) bekezdése alapján az ajánlatkérő előírja, hogy az ajánlattevők tájékozódjanak a munkavállalók védelmére és a munkafeltételekre vonatkozó olyan kötelezettségekről, amelyeknek a teljesítés helyén és a szerződés teljesítése során meg kell felelni. 17) Az ajánlatkérő a Kbt. 83. § alapján az eljárás során teljes körben biztosítja a hiánypótlás lehetőségét. |
V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2009/07/16 (év/hó/nap) |
A. melléklet
További címek és kapcsolattartási pontokI) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be
Hivatalos név:Dr. Szathmáry Péter |
|||
Postai cím: Kinizsi u. 13. |
|||
Város/Község: Békéscsaba |
Postai irányítószám: 5600 |
Ország: HU |
|
Kapcsolattartási pont(ok): Címzett: Dr. Szathmáry Péter |
Telefon: 66/444-568 |
||
E-mail: drszathmary@t-online.hu |
Fax: 66/444-568 |
||